Кошница
Междинна сума:
/** @var \Stenik\Csp\ViewModel\CspRenderer $stenikCspRenderer */ ?>
Кошница
Междинна сума:
Приключете поръчката през вашия акаунт
Приключи поръчката като нов клиент
Създаване на сметка, има много предимства:
Настоящата Политика за връщане и рекламация на стоки (”Политиката“) урежда условията и реда, при които Ползвателите на платформата www.skyoptic.bg („Платформата“) могат да упражнят правото си на отказ от Договор за покупко-продажба на стоки от разстояние („Договор“), както и условията за връщане и рекламация на закупените стоки. Политиката е съобразена с действащото законодателство на Република България и Регламент (ЕС) 2017/2394 относно сътрудничеството между органите за защита на потребителите.
Право на отказ от Договора
1.1. Ползвателите имат право да се откажат от Договора, без да посочват причина в срок от 14 дни, считано от деня на получаване на стоката.
1.2. Правото на отказ не се прилага за:
- за доставка на стоки, изработени по поръчка на Ползвателя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
- за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
- за доставка на стоки с кратък срок на годност или бързо изтичащи, които могат да се повредят или изтекат след отваряне.
1.3. За да упражни правото си на отказ, Ползвателят е необходимо да уведоми Платформата за своето решение, в срок от 14 дни, считано от деня на получаване на стоката, чрез попълване на онлайн формуляр за връщане, наличен на Платформата, или да изпрати писмено уведомление на имейл: [email protected].
Условия за връщане на стоки
2.1. Върнатата стока трябва да бъде в същото състояние, в което е била получена, без да е била употребявана, със запазена оригинална опаковка и без да е повредена. Ползвателят е отговорен за състоянието на стоката до нейното връщане.
2.2. Разходите за връщане на стоката се поемат от Ползвателя, освен в случаите, когато стоката е дефектна или доставена в нарушение на Договора.
2.3. Ползвателят трябва да изпрати стоката на следния адрес: гр. Благоевград ул. Плиска 2А ет.1 Телефон 0877/01 32 01 Получател Скай Оптик ООД в срок от 14 дни считано от деня на получаване на стоката.
Стоката трябва да бъде придружена от Стокова разписка с номер поръчка.
2.4. Възстановяването на сума на Ползвателя ще бъде извършено в срок до 14 дни, след получаване на върнатата стока.
Рекламация на дефектни стоки
3.1. В случай че стоката е с фабричен дефект или несъответства на описанието. Ползвателят има право да подаде рекламация в срок от 2 години от датата на получаване на стоката, като в този случай не се прилага ограничението от 14-дневния срок за отказ от Договора.
3.2. Рекламацията може да бъде подадена по следните начини:
3.3. При подадена рекламация Платформата ще извърши проверка на стоката и в зависимост от резултатите ще предложи:
3.4. Ползвателят не дължи разходи за връщане на дефектната стока, при подадена рекламация. Платформата поема разходите за транспортиране при установен дефект.
3.5. В случай на приемане на рекламацията, Платформата ще възстанови заплатената сума на Ползвателя в срок до 14 дни от потвърждаването на рекламацията.
Повредени стоки и проверка от Платформата
4.1. Платформата извършва внимателна проверка на всяка върната стока, за да установи дали тя отговаря на условията за връщане, замяна и рекламация. Стоките ще бъдат подложени на проверка за следните фактори, вкл. но не само:
4.2. При установяване на повредена стока или несъответствия с условията, посочени в настоящата Политика, Платформата си запазва правото да откаже да приеме връщането, замяната или рекламацията на стоката и да не възстанови сумата или да извърши замяна или рекламация. Това включва стоки, които не са в оригиналното си състояние, с нарушена опаковка, липсващи аксесоари или части.
4.3. В случай на отказ да бъде приета върната стока, Платформата ще информира Ползвателя за причините за отказа и няма да възстанови сума или извърши замяна или рекламация.
Законова гаранция
5.1. Всички стоки, закупени от Платформата, са обект на законова гаранция от 2 години, съгласно българското и европейското законодателство, като гаранцията покрива фабрични дефекти.
5.2. Гаранцията не обхваща дефекти, причинени от неправилна употреба, случайни повреди или недостатъци, възникнали след предоставянето на стоката на Ползвателя.
Процедура за връщане на стоката
6.1. За да подготви и върне стоката, Ползвателят трябва да предприеме следните стъпки:
6.2. Ползвателят носи отговорност за стоката, докато тя бъде получена от Платформата. Затова се препоръчва използването на куриерски услуги с възможност за проследяване на пратката.
Заключителни разпоредби
7.1. За всички въпроси, които не са уредени в настоящата Политика, се прилагат разпоредбите на Закона за защита на потребителите, други приложими нормативни актове на Република България и европейското законодателство и общи условия на Платформата.
7.2. Политиката може да бъде променяна по всяко време, като всички промени ще бъдат публикувани в Платформата.