АКТУАЛНО ПРЕЗ 2017




История на бранда Emporio Armani


EMPORIO ARMANI

Giorgio Armani S.P.A. e марка създадена от Giorgio Armani и неговия приятел Sergio Galeotti през 1975 г. в Милано. Днес марката притежава много продукти включващи аксесоари, козметика, парфюми, мебели, бижута, часовници, очила, книги и др. Линията Emporio Armani е вдъхновена най-много от младостта и е насочена към жените на средна възраст. Това е най-разпространената марка от империята на Armani и е на трето място по цена от линиите Армани. Продуктите Emporio Armani включват готова конфекция, слънчеви очила и очила с диоптър, парфюми от марката l'Oreal, както и аксесоари и часовници. Началото на своя творчески успех самият дизайнер обяснява с хрумването му да облече жените в мъжки сака. Вдъхновението на Армани е комплексно - от една страна това е всекидневието, животът на улицата и бистрата, спорта и новия неглижиран стил на живеене, а от друга - емблематичните имена от голямото кино, пред които той се прекланя - Грета Гарбо и Марлене Дитрих. В началото на 90-те години най-после се сбъдва една от мечтите на Армани, свързана с кинозвездите, а именно да започне да облича София Лорен. До този момент неувяхващата икона на киното се доверявала на Валентино за стила си, но дали заради разнообразието тя решава да се остави в ръцете на Джорджо Армани. Самият дизайнер е безкрайно щастлив от този факт, че изразява публично радостта си с думите: “София е толкова женствена, че никой не може да й устои за дълго. Тя трябваше да промени начина си на обличане и се радвам, че избра мен. Мечтаех за този ден, макар че не крия - подготвях това нейно “бягство” отдавна. Ще й предложа нещо изключително, като за богиня”. Много точно пък е описала как се чувства, облечена от дизайнера Глен Клоуз във вечерта на Оскарите: “Когато съм с “Армани”, се чувствам различно от останалите. Важното е, че неговите дрехи ме карат да изглеждам по-добре, но и да подчертаят коя съм аз. Дрехите фокусират върху теб.”


ВИДЕО EMPORIO ARMANI